Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm
obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i
wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych
sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub
Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a
także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów
kreskowych, wagi elektroniczne itp.).
Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał
przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja
2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają
szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.
System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i
Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na
stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która
administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie
z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę
stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.
Sprzedaż – najważniejsze funkcje:
- sprawdzanie stanu
magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach);
- stosowanie promocji
czasowych i cenowych definiowanych w Subiekcie nexo lub Subiekcie GT;
- wystawianie wszystkich
niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze
sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- obsługa wielu modeli
drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus,
Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
- obsługa wielu urządzeń
zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych,
czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy;
- obsługa ekranów
dotykowych;
- przyjmowanie płatności i
wydawanie reszty w dowolnej walucie;
- obsługa różnych form
płatności (gotówka, karta, bon);
- łatwe i bardzo szybkie
wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli
natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym
wprowadzonej pozycji asortymentowej;
- możliwość jednoczesnego
wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);
- obsługa rabatów z
możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla
poszczególnych sprzedawców;
- możliwość pobrania części
utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
- identyfikacja towaru za
pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po
nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
- obsługa asortymentu
powiązanego (np. towar z opakowaniem);
- obsługa kodów kreskowych
ze zmienną ilością, ceną, wagą;
- anulowanie pozycji i
całego dokumentu;
- drukowanie dokumentów na
drukarkach graficznych i tekstowych;
- w interfejsie dotykowym
możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy
sprzedaży towarów w paczkach).
Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:
- konfigurowanie stanowisk
sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz
zarządzanie infrastrukturą sprzętową;
- kompleksowa obsługa
personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i
rozliczaniem sprzedawców;
- zarządzanie asortymentem -
stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja,
przesorty), cenniki;
- współpraca z systemem
handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów,
kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport
sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między
Subiektem Sprint a systemem handlowym.
Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:
- nowy wygląd programu –
ułatwione poruszanie się po systemie;
- zmiana ceny asortymentu
niezależnie od systemu handlowego;
- zbiorcze przypisywanie
ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk;
- drukowanie duplikatów
wystawionych dokumentów handlowych;
- przypisywanie filtrów
towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie
widział odfiltrowaną listę asortymentową);
- usuwanie wszystkich
zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego;
- możliwość wydrukowania
ostatnio wystawionego dokumentu;
- możliwość zabezpieczania
pliku archiwum hasłem;
- dodatkowe zabezpieczanie
po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach
magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie
dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39;
- filtrowanie towarów po
statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny).
|