Wybierz producenta:
Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO:
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
Opis szczegółowy
Pogrubioną czcionką została oznaczona funkcjonalność dostępna wyłącznie w wersji PRO.
Pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych.
Zaawansowane pola własne do obiektów systemu.
Pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych w dowolnej walucie, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych, automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury.
Faktura sprzedaży z wielu magazynów oraz przypisana do oddziału.
Zaawansowane dodawanie pozycji na dokumentach z wizualizacją towaru.
Wybór adresu dostawy na dokumentach sprzedaży i wydaniach; możliwość wyboru innego dostawcy w dokumentach zakupu oraz innego odbiorcy w dokumentach sprzedaży oraz zamówieniach.
Faktura pro forma.
Korekta kosztu dostaw.
Sprzedaż z dostaw, dyspozycje dostaw w trakcie wypisywania dokumentu sprzedaży przy pracy wielu użytkowników.
Rezerwacja dostaw w dokumentach magazynowych.
Zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych.
Rozbudowany system zamówień; każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu.
Pojedyncze zamówienie może być zrealizowane wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień.
Rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych).
Automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych.
Widok roboczy „Asortyment na zamówieniach”.
Każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu.
Zamawiającym może być inny klient niż finalny nabywca oraz odbiorcę towarów.
Podczas wprowadzania dokumentu można zdefiniować termin realizacji pozycji, który jest wyliczany na podstawie oczekiwanego średniego czasu dostawy z kartoteki towaru.
Możliwość zarezerwowania konkretnej dostawy.
Możliwość zarezerwowania stanu magazynowego.
Możliwość określenia dowolnego adresu i sposobu dostawy.
Widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców.
Sprawna obsługa bieżących stanów magazynowych – użytkownik może zamawiać dostawę towaru do stanu optymalnego magazynu, który uwzględnia w nim bieżący poziom towaru, wielkość zamówień od klienta oraz zamówienia niezrealizowane i w drodze dostawy.
Ewidencjonowanie zleceń produkcyjnych montażu i demontażu z możliwością zmiany zapotrzebowania na składniki.
Możliwość płatności gotówkowej w wydzielonym stanowisku kasowym.
Oprócz gotówki czy kart płatniczych można zdefiniować wiele innych form płatności, np. płatność za pobraniem, bony.
Możliwość rejestrowania zakupów dokonywanych przez pracowników; podczas ewidencjonowania takiego dokumentu możliwe rozliczenie zaliczki pobranej przez pracownika.
Możliwość cedowania płatności na innego płatnika.
Rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty.
Płatności dostępne nie tylko dla dokumentów sprzedaży i zakupu, ale także dla dokumentów magazynowych i zamówień (np. możliwość wystawienia zamówienia lub wydania magazynowego z zaliczką zapłaconą kartą płatniczą).
Możliwość zdefiniowania wielu cenników głównych (dotyczących całego asortymentu).
Możliwość zdefiniowania wielu cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo).
Przypisanie cennika głównego do oddziału oraz możliwość przypisania cennika głównego i dodatkowego klientowi.
Asortyment w cenniku może wystąpić wielokrotnie - można w nim określić cenę, domyślny i maksymalny rabat w zależności od jednostki miary i wysokość progu sprzedaży.
Możliwość blokowania ceny i rabatu towaru na dokumencie sprzedaży związanym z danym cennikiem.
Możliwość definiowania cenników statycznych i dynamicznych. Cennik dynamiczny wylicza cenę wybranego towaru bądź usługi za pomocą zdefiniowanych parametrów (aktualnego kursu, zadanej marży, funkcji kalkulującej cenę bazową) pozycji podczas określonego żądania, np. przy wprowadzaniu ich na specyfikację w dokumencie sprzedaży, w odróżnieniu do cennika statycznego, który zwraca cenę skalkulowaną uprzednio i zapisaną na pozycji tego cennika.
Statusy cennika pozwalające opracować poprawnie cennik zanim zostanie wystawiony do publicznej wiadomości. Cennik w trakcie opracowania posiada status „w przygotowaniu”, co oznacza, że jest niedostępny w sprzedaży. Po fazie opracowania cennik otrzymuje status „opublikowany”, który oznacza, że może zostać wykorzystany podczas procesu sprzedaży.
Operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane).
Kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony).
Możliwość zdefiniowania wielu stanowisk kasowych w obrębie jednej kasy (przydatne m.in. podczas korzystania z sesji kasowych, które są związane ze stanowiskiem oraz raportów kasowych, które dotyczą kasy).
Możliwość przypisania form płatności do stanowiska kasowego.
Sesje kasowe umożliwiające kontrolę kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie).
Raport kasowy to zbiorczy dokument, który może być przekazany bezpośrednio do księgowości (może być odzwierciedleniem jednej lub wielu sesji kasowych).
Spójna obsługa operacji na rachunku bankowym bez względu na sposób prowadzenia rachunku (ewidencjonowanie ręczne, bankowość elektroniczna).
Bankowość elektroniczna offline i online.
Polecenie przelewu/wpłaty gotówkowej standardowe, podatkowe, ZUS-owe.
Możliwość rejestrowania środków w drodze, kończenie rozpoczętego transferu
Podział płatności na rodzaje - dla każdego z nich można określić, jaki typ rozrachunku będzie tworzony dla płatności (np. KP rodzaju spłata tworzy spłatę należności, a rodzaju zaliczka tworzy zobowiązanie).
Możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich).
Rozliczenia waluta obca – PLN.
Rozliczenia obca waluta - obca waluta wraz z możliwością rejestrowania takich płatności już podczas wystawiania dokumentu (np. możliwe zaewidencjonowanie faktury w euro rozliczanej częściowo w złotówkach, częściowo w USD lub w innej walucie).
Kompensaty wielowalutowe.
Towar może zostać przyporządkowany do wielu działów sprzedaży niezależnych od grup asortymentu, które zdefiniowane są w hierarchicznym słowniku.
Nowy sposób definiowania jednostek miar - przeliczniki pomiędzy miarami są zdefiniowane jako licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli zdefiniować takie jednostki jak 1/3.
Do jednostek miar przyporządkowane są: opakowanie zwrotne, nazwa fiskalna, kod kreskowy itd. (pozwala to np. zaprogramować kasę tym samym towarem w różnych jednostkach miary, wybrać towar z daną jednostką na dokument za pomocą kodów kreskowych).
Jednostki posiadają indywidualną precyzję, którą można zmienić, wprowadzając miarę na dany towar; z jednostką w towarze związany jest kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary.
Dostawcy i odbiorcy towaru - możliwe jest zdefiniowanie wielu dostawców, symbol towaru oraz średni jego czas dostawy przez dostawcę. Podobnie dla odbiorców można zapisać ich symbol oraz wymagany średni czas dostawy.;
W kartotece można zdefiniować indywidualnie dla każdego magazynu oprócz stanu minimalnego również stan optymalny, który domyślnie jest wykorzystywany przy zamawianiu towaru u dostawcy.
Dodano dnia: czwartek 21 czerwiec, 2018
Tanie kasy fiskalne, Kasy fiskalne Posnet, Kasy fiskalne Farex, Kasy fiskalne Datecs, Kasy fiskalne Emar, Kasy fiskalne Novitus, Kasy fiskalne Elzab, Kasy fiskalne Elcom, Kasy fiskalne Sharp, Kasy fiskalne Kraków, Drukarki fiskalne Kraków, Tanie drukarki fiskalne, Drukarki fiskalne Posnet, Drukarki fiskalne Emar, Drukarki fiskalne Elzab, Kasy online, Drukarki fiskalne Novitus, Kasy fiskalne online, Created by Nensuria - Freepik.com