6. Wysyłka |
6.1 Koszty wysyłki oraz metoda wskazywane są przez Kupującego z dostępnych dla danego produktu |
6.2 W przypadku urządzeń z wysyłką bezpłatną - realizowana jest firmą kurierską DHL (paczka ubezpieczona) |
6.3 W przypadku wyboru przez Kupującego wysyłki nieubezpieczonej - odpowiedzialność z ewentualne |
uszkodzenia powstałe w transporcie ponosi Kupujący |
6.4 Kupujący jest zobowiązany przy odbiorze paczek ubezpieczonych do sprawdzenia całości dostarczonego |
przez kuriera sprzętu. |
6.5 W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić z kurierem protokół uszkodzenia paczki |
6.6 Niezwłocznie zgłosić Sprzedającemu uszkodzenie paczki |
7. Reklamacje i zwroty |
7.1 Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej umowy kupna w ciągu 14 dni od otrzymania sprzętu bez podania |
przyczyny |
7.2 Odstąpienie od zakupu należy zgłosić elektronicznie na adres email: kontakt@maxkas.pl lub osobiście w |
naszym punkcie handlowym w Krakowie, ul. Czorsztyńska 19 |
7.3 W zgłoszeniu o odstąpieniu od umowy zakupu przesyłanym elektronicznie należy podąć dane Kupującego, |
nr faktury za sprzęt. |
7.4 Sprzęt należy zwrócić w stanie nie noszącym śladów użytkowania, sprawny, nieuszkodzony. |
7.5 Zwrot należności za sprzęt którego dotyczy odstąpienie przez Kupującego od umowy zakupu nastąpi do |
7 dni roboczych od otrzymania zwracanego sprzętu przez Sprzedającego |
7.6 Zwrot nastąpi na wskazane przez Kupującego konto bankowe lub gotówką w przypadku odbioru osobistego |
w naszym punkcie handlowym |
7.7 Koszt zwrotu sprzętu będącego przedmiotem odstąpienia od umowy zakupu przez Kupującego ponosi |
Kupujący |
7.8 W przypadku zwrotu ufiskalnionej kasy lub drukarki fiskalnej Kupujący ponosi koszt wymiany modułu fiskalnego |
7.9 Kupujący ma prawa złożenia reklamacji dotyczącej wadliwego działania zakupionych produktów |
7.10 Reklamację w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie firmy lub przesłać na adres email: kontakt@maxkas.pl |
7.11 Reklamacje powinna zawierać dane kupującego, nr dokumentu zakupu oraz opis wady |
7.12 Reklamacja zostanie podjęta lub przekazania informacja Kupującemu o odmowie jej uznania/podjęcia do 3 |
dni roboczych licząc od dnia dostarczenia przez Kupującego reklamowanego produktu |
7.13 Usunięcie wad produktu nastąpi do 14 dni roboczych od dnia dostarczenia reklamowanego produktu |
7.14 Czas usunięcia zgłaszanych może się przedłużyć z przyczyn niezależnych od sprzedawcy |
(np. brak na rynku komponentów niezbędnych do naprawy) o czym Kupujący zostanie poinformowany |
7.15 Koszt zwrotu reklamowanego produktu ponosi Kupujący |
8. Gwarancja |
8.1 Gwarancja na kupiony sprzęt realizowana jest przez firmę MAXKAS JACEK GINDA |
8.2 Okres gwarancji oraz jej zasady określone są w Karcie Gwarancyjnej a w przypadku kas i drukarek fiskalnych |
w książce serwisowej |
8.3 Koszty dostarczenia sprzętu będącego na gwarancji do punktu handlowego Sprzedawcy (serwisu) ponosi |
Kupujący, chyba, że gwarancja o której mowa w punkcie 8.2 mówi inaczej |
Wysyłka i zwroty |
|
||||||||||||||
Zobacz szczegóły dojazdu > | ||||||||||||||
Tanie kasy fiskalne, Kasy fiskalne Posnet, Kasy fiskalne Farex, Kasy fiskalne Datecs, Kasy fiskalne Emar, Kasy fiskalne Novitus, Kasy fiskalne Elzab, Kasy fiskalne Elcom, Kasy fiskalne Sharp, Kasy fiskalne Kraków, Drukarki fiskalne Kraków, Tanie drukarki fiskalne, Drukarki fiskalne Posnet, Drukarki fiskalne Emar, Drukarki fiskalne Elzab, Kasy online, Drukarki fiskalne Novitus, Kasy fiskalne online, Created by Nensuria - Freepik.com |
Copyright © 2024 MAXKAS